Wie zijn we?
Het is het begin van een ‘nieuwe’ tijd. Een tijd waarin mensen andere dingen van jouw bedrijf en organisatie verwachten. Meer zichtbaarheid, meer warmte, meer menselijkheid.
Werken op afstand is een blijvertje. Dat betekent dat je nog meer je best moet doen je cultuur te bewaken.
Om te voorkomen dat je medewerkers de binding met de organisatie en hun collega’s verliezen. Om te voorkomen dat je medewerkers hun energie en creativiteit verliezen. Om te voorkomen dat ook mensen buiten je organisatie jouw verhaal verliezen. En jij buitenspel op de arbeidsmarkt komt te staan.
Verbinding, richting en storytelling, het is belangrijker dan ooit.
Vooral jongere mensen willen meer dan zomaar een product. Meer dan zomaar een baan. Ze willen een verhaal. Ze willen maatschappelijke impact en werken bij een bedrijf wat ertoe doet. Om onderdeel te zijn van een zinvolle beweging. Een veilige, inclusieve community met ruimte voor vrijheid, ontwikkeling en zeggenschap. Een organisatie waar iedereen met elkaar is verbonden. Waar iedereen elkaar ziet en hoort. In lijn met elkaar en de doelen van de organisatie.
Al die ontwikkelingen vragen om een verhaal. Vragen om andere manieren van leidinggeven. Vragen om nieuwe samenwerkingsvormen. Vragen om een cultuur die past bij deze nieuwe tijd.
Wij brengen je naar die tijd.
Wij zorgen voor dat gemeenschappelijk kompas.
Wij zijn Starlingz. Wij zorgen voor die verbinding. Zodat je medewerkers in dezelfde richting blijven bewegen.
Wij zijn Steven Beek en Cor Hospes van Starlingz. Ons team bestaat uit experts en coaches op het gebied van HR, marketing en communicatie. We hebben een hekel aan wollig denken en gedoe. Handelen pragmatisch en doelgericht. Ondersteund door een Millennial Soundboard. Een wisselende groep creatieven en communicatieprofessionals die ons prikkelt, inspireert en uitdaagt